Jak złożyć reklamacje w naszym sklepie?
- Reklamacje Możesz złożyć;
- pisemnie na adres: Moonsister.pl, ul. Zelwerowicza 11 m. 2, 02-928 Warszawa;
- w formie elektronicznej na adres: hello@moonsister.pl.
- Zalecamy podać w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
- żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy;
- Twoich danych kontaktowych – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. W tym celu Możesz skorzystać z naszego formularza reklamacji.
- Odpowiemy na Twoją reklamację jak najszybciej, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.