Ta strona ma ograniczoną obsługę Twojej przeglądarki. Rekomendujemy użycie Edge, Chrome, Safari lub Firefox.

Koszyk 0

Gratulacje! Twoje zamówienie dostarczymy gratis! Brakuje Ci 300 zł do darmowej wysyłki
Nie można dodać więcej

Sparuj z
Dodaj notatkę do zamówienia
Suma Gratis
Koszt dostawy i zniżki, zostaną uwzględnione w kasie

  • Jeśli potrzebujesz fakturę do swojego zamówienia powiadom nas o tym! Dodaj proszę notatkę do zamówienia klikając "+" i zostaw dane potrzebne do jej wystawienia

Twój koszyk jest pusty

Jak złożyć reklamacje w naszym sklepie?

 

  1. Reklamacje Możesz złożyć;
  • pisemnie na adres: Moonsister.pl, ul. Zelwerowicza 11 m. 2, 02-928 Warszawa;
  • w formie elektronicznej na adres: hello@moonsister.pl.

 

  1. Zalecamy podać w opisie reklamacji:
  • informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
  • żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy; 
  • Twoich danych kontaktowych – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. W tym celu Możesz skorzystać z naszego formularza reklamacji.
  1. Odpowiemy na Twoją reklamację jak najszybciej, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.