Ta strona ma ograniczoną obsługę Twojej przeglądarki. Rekomendujemy użycie Edge, Chrome, Safari lub Firefox.

Polityka reklamacji

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

 

  1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
    1. pisemnie na adres: Moonsister.pl, ul. Zelwerowicza 11 m. 2, 02-928 Warszawa;
    2. w formie elektronicznej na adres: hello@moonsister.pl.

 

  1. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

 

W tym celu Możesz skorzystać z naszego formularza reklamacji.

  1. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.  

 

 

 

Koszyk

Gratulacje! Twoje zamówienie dostarczymy gratis! Brakuje Ci 300 zł do darmowej dostawy.
Nie można dodać więcej