Polityka reklamacji
Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres: Moonsister.pl, ul. Zelwerowicza 11 m. 2, 02-928 Warszawa;
- w formie elektronicznej na adres: hello@moonsister.pl.
- Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
W tym celu Możesz skorzystać z naszego formularza reklamacji.
- Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.